RYR_BAGRyanair konsekwentnie realizuje zapowiadane zmiany w ociepleniu wizerunku swojej firmy. Od dziś tj. (01.12) wszyscy pasażerowie Ryanair będą mogli zabrać ze sobą na pokład drugi darmowy mały bagaż podręczny o wymiarach 35x20x20, oprócz standardowego darmowego bagażu podręcznego o wymiarach 55x40x20 (10 kg). Dodatkowy bagaż pozwoli rozwiązać problem zakupów w sklepach bezcłowych, aparatów fotograficznych czy kobiecych torebek.

Zobacz inne informacje i oferty dotyczące lotniska Rzeszów-Jasionka na stronie odlotyzrzeszowa.pl >>

Zarezerwuj swój tani bilet na stronie Ryanair.com >>

Zobacz inne wiadomości: Rewolucja w Ryanair rozpoczęta! >>

Zobacz inne wiadomości: Ryanair zapowiada zmiany >>

Na lotniskach zaczynają się pojawiać nowe kosze pomiarowe

RYR_NEWBAG
Dodatkowym udogodnieniem jest obniżenie opłaty (€ 70 / £ 70 do 15 € / 15 £) za ponowne wydrukowanie karty pokładowej na lotnisku dla klientów, którzy dokonali odprawy online.

Te najnowsze ulepszenia obsługi klienta zostały wdrożone w całej sieci Ryanair i są kolejnym etapem zmian, w tym uruchomienia nowej głównej strony Ryanair.com, 24 -godzinnego okresu ochronnego (korygujący ewentualne błędy w rezerwacji), wprowadzeniu cichych lotów (przed 8:00 rano i po godzinie 21:00), obniżenia opłaty za bagaż wykupiony na lotnisku od € 60 / £ 60 od 3 stycznia oraz  alokacji miejsc w samolocie (od 1 lutego).

Pod koniec grudnia Ryanair wprowadzi również  „My Ryanair ” system rejestracji pasażerów, co pozwoli jeszcze szybciej dokonać rezerwacji, następnie funkcję  „Share the Fare” , pozwalając pasażerom udostępnić ceny biletów na ulubionym serwisie społecznościowym i funkcję „Fare Finder”, która pozwoli pasażerom sprawdzić ceny biletów w wyszukiwanym przedziale cenowym, na danej trasie oraz poszczególnym terminie podróży, a także wprowadzi mobilne karty pokładowe.

Również opracowywane są nowe produkty dla firm i rodzin wraz z nową aplikacją mobilną, udostępnieniem strony internetowej dostosowanej dla poszczególnych państw (poczynając od Włoch i Hiszpanii) oraz stroną internetową dostosowaną do telefonów komórkowych. Wprowadzone zmiany przez Ryanair, mają na celu poprawić obsługę klienta i doświadczenia podróży naszym 81 mln pasażerów.

Katarzyna Gaborec z Ryanair powiedziała:

“Ryanair stale dąży do poprawy doświadczenia podróży naszych pasażerów i jesteśmy bardzo podekscytowani zachodzącymi ulepszeniami obsługi klienta. Uważnie słuchamy i reagujemy ma uwagi naszych pasażerów, tak aby mogli nadal liczyć na niskie ceny biletów i punktualne loty. Od 1 grudnia pasażerowie mają możliwość wniesienia na pokład samolotu drugi mały podręczny bagaż, a także cieszyć sie z obniżonej opłaty za ponowne wystawienie karty pokładowej dla tych, którzy odprawili się online, wraz wcześniej wprowadzonymi zamianami łatwiejszego dostępu do strony, 24 godzinnym okresem ochronnym i cichych lotów oraz z dalszych ulepszeń, które będą wdrażane w ciągu najbliższych miesięcy.”

Zapraszamy na nasz fanpage na Facebooku >>